Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Szukaj:

Regulamin Sklepu Internetowego Helia

I. O FIRMIE

Sklep Internetowy Helia prowadzony jest przez firmę Helia, Sprzedaż Wyrobów Jubilersko - Zegarmistrzowskich mającą swoją siedzibę w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 74, numer konta bankowego 31 1020 4476 0000 8102 0102 1781.

Adres i domena firmy to http://helia.pl/ gdzie następuje natychmiastowe przekierowaniem na adres Sklepu w platformie Vendero http:/helia.pasaz24.pl/. Oba adresy są poprawne.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontaktowanie się na poniższe dane teleadresowe:

telefon komórkowy 502 055 294

e-mail heliajubiler@gmail.com

Sprzedawca dba aby klienci sklepu czuli się w nim dobrze i bezpiecznie a także aby byli zadowoleni z zakupów.

Klienci mogą negocjować zapisy umowy sprzedaży ze sprzedawcą przed złożeniem zamówienia, jeśli jednak zrezygnują z negocjacji zastosowanie ma ten regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:

1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
2. mediację
3. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
4. uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707


II. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. Aby złożyć zamówienie nie trzeba rejestrować się w sklepie internetowym ale należy podać niezbędne dane do realizacji zamówienia. Warto jednak utworzyć konto poprzez rejestrację ponieważ będzie można wtedy szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów. Będąc zarejestrowanym można zalogować się na swoje konto. W celu zalogowania się należy wpisać adres e-mail oraz hasło podane podczas rejestracji.

  2. Ochrona danych osobowych. Sprzedający zapewnia, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego, są gromadzone i przetwarzane zgodnie i w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sprzedającego w każdym czasie.

  3. Przed złożeniem zamówienia polecamy kontakt telefoniczny pod numer 502 055 294 w celu weryfikacji czy dany towar jest dostępny.

  4. Po włożeniu wybranych produktów do koszyka należy podać dane kontaktowe i adresowe do wysyłki, wybrać sposób płatności a także rodzaj dostawy /patrz punkt III i IV/.

  5. Na wskazany adres e-mail wyślemy potwierdzenie złożenia zamówienia.

III. SPOSOBY PŁATNOŚCI

W sklepie internetowym Helia można wybrać następujące sposoby płatności:

  1. list ekonomiczny

  2. list priorytetowy

  3. za pomocą serwisu Przelewy24

  4. u kuriera za pobraniem

IV. PŁATNOŚĆ, WYSYŁKA I DOSTAWA TOWARU

Koszty wysyłki są następujące:

  1. list ekonomiczny/Poczta Polska/ – 7 zł

  2. list priorytetowy/Poczta Polska/ – 9 zł

  3. przesyłka dostarczona przez kuriera DPD – 15 zł

  4. przesyłka za pobraniem - 20 zł

  5. odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym - 0 zł

Koszt wysyłki zamówionych produktów pokrywa kupujący. System sam wylicza i podaje koszty dla konkretnego zamówienia w koszyku oraz podsumowaniu jeszcze przed złożeniem zamówienia. Towar zostaje wysłany po opłaceniu całości zamówienia.

Dane do przelewu /jeśli wymagany/ są następujące:

Helia, Sprzedaż Wyrobów Jubilersko Zegarmistrzowskich, 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 74,

numer konta bankowego 31 1020 4476 0000 8102 0102 1781

Można także zapłacić za towar gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera za pobraniem.

Zaraz po wysłaniu przesyłki wysyłamy do klienta wiadomość o wysłaniu towaru.

V. ZWROTY

Kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (Dz. U. 2014 poz. 827. z dnia 30 maja 2014 r.).

W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając list z wypełnionym formularzem zwrotu wraz z dołączonym paragonem na adres: Helia, 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 74, lokal 1,53 lub informacją na adres e-mail heliajubiler@gmail.comwraz ze zdjęciem paragonu.

Zwracany towar z dopiskiem: “ZWROT” należy wysłać na adres:  Helia, 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 74, lokal 1,53.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie oryginalnie przyczepione metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu podczas transportu.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany na konto bankowe podane w formularzu. Wypełniony formularz zwrotu prosimy wydrukować i podpisać oraz załączyć paragon. Koszt zwrotu przesyłki pokrywa Klient. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

VI. REKLAMACJE

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić  poprzez wypełnienie formularza reklamacji. .Wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy wydrukować i podpisać oraz dołączyć paragon. W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: heliajubiler@gmail.comz załączonym zdjęciem paragonu.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji wraz z paragonem prosimy przesłać na adres: 

Helia, 08-110 Siedlce, ul Piłsudskiego 74, lokal 1,53.

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. Jeżeli reklamacja zostanie dostarczona po upływie 14 dni od daty zgłoszenia sprzedający może wydłużyć czas rozpatrzenia reklamacji o okres 7 dni. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną. Koszt wysłania reklamacji pokrywa Klient.

VII. BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH

Zasady bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych określa polityka prywatności.

VIII. CZAS OBOWIĄZYWANIA REGULAMINU

Regulamin obowiązuje od 1.01.2022 roku.

Witryna stworzona na platformie